مقام خاصه ی ایت الله بروجردی رحمت الله علیه

 پیش نماز یکی از صحن های حرم مطهر امام رضا علیه السلام بودم ایشان امدند که پشت سر من نماز بخوانند اما منایشان را احترام و تکریم نموده و با اصرار جای خود را به ایشان دادم تا به جای من پیش نماز شده و من پشت سر ایشان نماز بخوانم .مدتی گذشت و در همان سال به نجف اشرف مشرف گشتم برای ادای فریضه نماز به صحن مطهر  امیرالمومنین علی علیه السلام رفتم  پیش نماز ان نماز ایت الله ابولحسن اصفهانی مرجع  عالی قدر جهان اسلام و دارای کرامات عجیبه بودندپشت سر این مرجع گرانقدر بودم که ایشان برگشته و به من فرمودند: بیا و بجای من پیش نماز شو. بسیار متعجب گشتم  که چرا این شخصیت بزرگ و مرجع مطلقه  جهان اسلام میخواهند جای خود را به من بدهند ولی با اصرار زیاد  ایشان منپیش نماز گشتم و ایت الله ابولحسن اصفهانی(ره) به من اقتدا نمودند  بعد از نماز من از راز این کار عجیب پرسیدم: ایشان در جوابم  فرمودند: وقتی خواستم نماز را اقامه نمایم مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام را دیدم که به من میفرمایند: ای ابولحسن به پاسداشت انکه نهاوندی جای خود را به فرزندم بروجردی داد و اورا تکریم نمود مقام او را انچنان بزرگ میگردانیم که ابولحسن پشت سر او نماز بخواند. 

 
شادی روح همه ی اموات فاتحه مع صلوات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.